Google+

喜歡做簡單家常便飯的煮婦們,請大家看完後給我一個讚或留言給我吧!!!!! 如果可以的話多給我按按廣告, 十萬個謝謝!!! 

味滋廚房 Maisie BeBe: 榴槤雪糕 Durian Ice-Cream

2014年4月24日 星期四

榴槤雪糕 Durian Ice-Cream

榴槤雪糕 Durian Ice-Cream
榴槤雪糕 Durian Ice-Cream 

一講到雪糕我最喜愛的有兩種, 一就係朱古力, 二就係榴槤囉!!! 近日Maria Cordero (肥媽) 好 Hit 呀!!! 所以我也來做個我的至愛版本榴槤雪糕。本人覺得同街賣的一樣好好味!!希望喜愛榴槤的你也來試做一吓吧!! 
榴槤雪糕 Durian Ice-Cream

材料: 

急凍榴槤 Durian 420g (這份量不包括榴槤籽) 

淡忌廉 Whipping cream 350ml 

煉奶 Sweetened condensed milk 4 tbsp:湯匙 

雲呢拿香油 Vanilla extract 1 tsp:茶匙 

做法: 

將淡忌廉打至六成起泡(請看圖或按這到“打淡忌廉做法”) 



榴槤起籽,用手攪拌機或電動攪拌機打榴槤至平滑備用。 

把榴槤加入打好的淡忌廉容器內,再加入煉奶和雲呢拿油,用手攪拌機或電動攪拌機慢速地充分拌勻至滑滑。 



倒入容器後,放入冰格雪兩、三小時至硬身即可。
(我放了一晚) 

(如想做型靚靚的就可以用最簡單的方法,就是用保鮮纸緊貼在容器內才倒入榴槤糊再入冰格雪。請看圖片!!) 




食前把雪糕放回雪櫃下格約 30分鐘讓雪糕孌回軟軟的,口感超滑喔!! 

個人喜好加裝飾或水果等等。。。也可灑點朱古力碎上面或唧點凍淡忌廉上面裝飾一下。Enjoy!!! 


食譜來自 Maria Cordero (肥媽) 改良版 ^^ 

喜愛榴槤的你也可試做一吓這個免焗榴槤芝士蛋糕No-Bake (sugar free) Durian Cheesecake

榴槤雪糕 Durian Ice-Cream
想快D看到新菜單食譜和資訊,就快來按這 味滋廚房 連結到我的 Facebook Fans Page like 1 like 啦!!  歡迎按"SHARE" 分享到你或朋友的 FB timeline 上喔!!

大家看完後請給我一個LIKE or Comment 吧,謝謝!! 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...