Google+

喜歡做簡單家常便飯的煮婦們,請大家看完後給我一個讚或留言給我吧!!!!! 如果可以的話多給我按按廣告, 十萬個謝謝!!! 

味滋廚房 Maisie BeBe: 莎莉牛油磅蛋糕 (Sara Lee Butter Pound Cake)

2013年10月13日 星期日

莎莉牛油磅蛋糕 (Sara Lee Butter Pound Cake)



莎莉牛油磅蛋糕 (Sara Lee Butter Pound Cake)
莎莉牛油磅蛋糕 (Sara Lee Butter Pound Cake) 

莎莉牛油磅蛋糕也是我小時候常常叫媽咪在超市買回來食的蛋糕,今次多謝谷友分享了這個簡單牛油磅蛋糕食譜給大家試做. 一次就成功了!! 重牛油味雪凍更好味更加似莎莉蛋糕囉!! 大家也試試吧!! 遲吓會再post 上 Green Tea and Chocholate 的口味!! 耐心等候一吓啦!! 


材料: 

牛油 120g (室溫放軟) 
糖粉 90g (icing sugar) 
蛋 2隻 
牛奶 16g (1-1/2 tbsp) 
低粉 100g (Cake flour) 
栗粉 35g (corn starch) 
泡打粉 1/4tsp (baking powder) 



做法: 

預熱焗爐340F 

牛油與糖粉用機打至羽毛狀奶白色太約10分鐘. 



蛋先打散及分3次加入,用機打慢慢打勻. 



加奶慢慢打勻變成滑滑麵糊。 



加入已過篩的粉類,用膠刮拌至完全均勻. 



倒入焗模中,放入已預熱340F的溫度焗45分鐘. (都係個句:每家焗爐大少和溫度有別。第一次焗的朋友,
自己要睇火捉緊時間) 


焗到10﹣15分鐘時,想蛋糕靚D? 就用濕左水嘅刀在蛋糕面中間界一下,蛋糕面會開得靚少少呀!! 如果見到蛋糕面太燶又未焗好?那就在蛋糕面輕輕放上一張塗了少許牛油的錫紙係蛋糕面上啦!!! 塗了牛油個面向下呀!!! 



想快D看到新菜單食譜和資訊,就快來按這 味滋廚房 連結到我的 Facebook Fans Page like 1 like 啦!!  歡迎按"SHARE" 分享到你或朋友的 FB timeline 上喔!!

大家看完後請給我一個LIKE or Comment 吧,謝謝!! 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...